طوفان واژه ها

درهمه احوال،وجودت را به خدایت بسپار،پیش او باشی پناهت امن است و نگهبانت قوی.
هرچه میخواهی تنها از او بخواه که دادن و ندادن دست اوست،مدام از او تقدیرهای خوب بخواه.

-نامه سی و یکم نهج البلاغه-

آخرین مطالب

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ب.ظ
چیزی در دلم افتاد و شکست وقتی خبر رفتن ِ مادربزرگ بزرگوارتان را خواندم.



+تصویر مهربان مادربزرگ بزرگوارتان هرگز در قابِ چشمانم جای نگرفت،اما مهرش عمیق در دلم بود.چرا و چگونه نمیدانم؟اما بی شک بخاطر بودنِ پرمهر شما بود که او را چنین دوست داشتم!

++همیشه مهربانم!به زبان آوردن واژه ی "تسلیت" برایم دشوار است،همانگونه که باورش!تسلیت و ابراز همدردی من و سایر دوستان را پذیرا باشید.برای آن مهربان،آرامش و رحمت الهی و برای دل همیشه مهربان شما و خانواده ی محترم،صبری جزیل از یگانه معبودمان خواستارم.بهشت جاودان نصیبشان باد.

+++راستش را بخواهی!نامتان آغاز سطرهایم بود،اما گفتم مبادا دل ِ مهربانتان برنجد.
  • غریب ...

نظرات (۶)

  • عبد عاصی امیدوار
  • ناراحت شدم
    یعنی آدما نسبت به مرگ دیگران ناراحت میشند
    خدا به خانوادشون صبر بده
    و تسلیت میگم خدمتشون
    پاسخ:
    آدم ها نسبت به رفتن خوب ها ناراحت می شوند
    و مرگ حق است.

    ان شاءلله ...
    از ابراز همدردیتون ممنونم.
    سلام
    مادربزرگ ها برکت زندگی هستند...
    وقتی خدمتی بهشان می کنی و دعایت می کنند... اجابت دعا را در کلامشان حس می کنی...
    و رفتنشان یعنی نعمت بزرگی از دست ما رفته...
    من خودم یکی از این نعمت های خوب خدا را از دست داده ام...
    ان شاء الله خداوند این مرحومه مغفوره را غریق رحمت واسعه خود بگرداند
    شادی روح تمامی مادربزرگ هایی که روزی دعاگوی ما بودند و حال در بین ما نیستند، گل صلواتی به همراه فاتحه هدیه کنیم
    پاسخ:
    سلام

    چه خوب فرمودید،"اجابت دعا را در کلامشان حس میکنی"
    همین است...باور بفرمایید همین است.

    خدارحمت کند مادربزرگ بزرگوار شمارا.
    از ابراز لطف و همدردی تان ممنونم.
    تسلیت میگم
    پاسخ:
    ممنونم ... 
    سلام بزرگوار

    اجر شما با خدا..

    التماس دعا

    در پناه حق...
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    ببخشایید اگر رنجیده خاطر شدید...

    محتاج دعای خوبتان هستم
    یاحق.
    سلام مهربانم
    ممنونم!
    ممنون از شما و همه ی دوستان خوبمان بخاطر ابراز همدردی...
    زبانم قاصره از تشکر!!! این وقتها کم می آورد. ببخشایید!
    کاش بتونم جبران کنم اینهمه محبت رو که لایقش نیستم...
    ممنونم که هستید و مایه ی آرامش دل داغدارم!
    خدای مهربان پناه دل پاکتان باشد تا همیشه...
    در پناهش...
    پاسخ:
    سلام عتیدخوبم

    اختیار دارید!نفرمایید ...

    برای دل مهربانتان،دنیا دنیا آرامش وصبر از مهربان خدایمان خواهانم.

    درپناه مهربان ترین مهربانان.
    تسلیت ...
    پاسخ:
    ممنونم ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی