طوفان واژه ها

درهمه احوال،وجودت را به خدایت بسپار،پیش او باشی پناهت امن است و نگهبانت قوی.
هرچه میخواهی تنها از او بخواه که دادن و ندادن دست اوست،مدام از او تقدیرهای خوب بخواه.

-نامه سی و یکم نهج البلاغه-

آخرین مطالب

الهی! رضاّ برضائک

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ
چندوقت پیش،یکی از بزرگان در تلویزیون پیرامون موضوعی صحبت می کردند.وسط حرف هایشان اشاره کردند به این موضوع که:
"ما آدم ها چله می گیریم که خدایا!فلان کار را برایم به انجام برسان" ... درواقع بااین دعا میخواهیم خواست خدا را مطابق میل خودمان تغییر دهیم.
کاش یکبار چله بگیریم که "خدایا!مرا به قضا و قدرت راضی گردان"





+این روزها یک بیت ورد زبانم شده است:"در این هوا که گرفته ست و گاه بارانی ست/هوا،هوای زیارت،هوا خراسانی ست"

++خدایا!بادا که خواست تو تحقق پذیرد،نه خواسته ی من!




  • غریب ...

نظرات (۶)

سلام مهربان
از رضایش گفتید و به رضایش رسیدید! غیر از این نمی شد. می شد؟!
امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند:
أنَا الضّامِنُ لِمَن لَم یَهجُس فى قَلبِهِ إِلاَّ الرِّضا أَن یَدعُوَ اللّه‏َ فَیُستَجابَ لَهُ؛
کسى که در دلش هوایى جز خشنودى خدا خطور نکند، من ضمانت مى‏کنم که خداوند دعایش را مستجاب کند.
حال که استجابت دعاهایتان توسط معصوم ضمانت شده، با آن دل پاکتان دعایمان میکنید؟ :)
زیارت حضرتشان نصیبتان...
در پناهش...
پاسخ:
سلام عتیدنازنین

من چه دارم برای گفتن در برابر این همه لطفِ شما؟

ویژگی های خودتون رو توصیف کردید دیگه؟ :)
من شاهد و گواه که این واژه های پرمهر،برای خودتان هست و بس ...

اگر دعای ما را اجابتی باشد،شک نکنید که بیادتان هستم،اگر لایق باشم.
شماهم مرا ...غریب را ... دعا بفرمایید .

درپناه مهربان ترین مهربانان.
سلام
گاهی گفتن این جمله عنوان واقعا سخت میشه.. هر چه هم که میگیم باز ته دلمون به دنبال خواست خودمون هستیم و با اخلاص تمام این جمله رو نمی گیم.. از اون طرف گاهی هم که لطف خدا شامل حال بنده میشه و در سخت ترین شرایط از ته دلش این جمله رو میگه انگار از تمام غم و غصه و نگرانی ها خالی میشه و تمام وجودش میشه تسلیم...

ایام رو تبریک عرض می کنم
در پناه خدا
پاسخ:
سلام

لذتش همان جاست که سخت است و دشوار اما بنده ی خدا از عمق دل راضی میشود به رضای خدا.

خیلی ممنونم
برشماهم مبارک باشد ان شاءلله.

خدا،پناهِ همیشه ی ایامتان.
سلام
خیلی موافقم
کاش به خدا اعتماد کنیم...

و

هوا،هوای زیارت،هوا خراسانی ست
پاسخ:
سلام

اعتماد به خدا،تنها اعتمادی است که پشیمانی ندارد...


سلام عزیزم.ممنونم که اومدی.
خوشحالم که میتونم نوشته های دلنشینت رو بخونم.

زنده باشی عزیزم.
پاسخ:
سلام مهربان
بودنتان خوشحالم می کند،بیش از پیش...

  • شهرزاد قصه دراز شب را بافت
  • جای شما خالی، هفته پیش کنار حرمش بودم...
    کاش می شناختمت و، دعات میکردم
    انشالله زودتر بری
    پاسخ:
    زیارتتون قبول :)
    دعای این روزهایتان را نیز محتاجم ...

    ان شاءلله ... ممنون از دعای خیرتون.
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • یه جمله ش
    برای من
    خیلی
    مهم
    بود
    .

    » ممنون خواهری
    پاسخ:
    الحمدلله ...

    خواهش میکنم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی